طراحی گرافیک فرایندی است خلاقانه که ارتباطی بین رنگ ها، خطوط و تصاویر ایجاد میکند تا به بیننده مفهوم خاصی را برساند. در بازار امروز رابطه ی تنگاتنگی بین علم کسب و کار و علمطراحی گرافیکی بوجود آمده که خود را در غالب کارت های تبلیغاتی ، کارت ویزیت ، کاتالوگ ها ، پوستر ها ،بنر های تبلیغاتی و سایر موارد نشان داده استتبلیغات همواره یکی از عوامل تاثیرگذار در بازار رقابت تولید، فروش و ارائه ی خدمات در میان شرکت ها وموسسات بوده استطراحی گرافیک و چاپ در این حوزه سهم بالایی را به خود اختصاص داده است.

طراحی گرافیکی و چاپ بورشورها ، طراحی لوگوها ، پوسترها ، نشریه ها ،کاتالوگ ها و سایر ابزار های تبلیغاتی از جمله عوامل تاثیر گذار در بازار رقابت میباشد که همواره شرکت های رو به رشد با دغدغه ی اجرای صحیح این روند روبرو میشوند.موسسات توسط لوگو و کارت های ویزیت خود میتوانند در سراسر جهان به سهولت شناخته و خدمات و یا محصولات خود را توسط کاتالوگ ها ،پوستر و سایر ابزار های اطلاع رسانی عمومی به همگان اطلاع دهند.میتوان دریافت که طراحی صحیح و اصولی یک لوگو ، کارت ویزیت و یا کاتالوگ که بنظر ساده و بی اهمیت میرسد متواند گام بلندی در جهت رشد و توسعه ی پایدار آن بردارد.

همانطور که هر محصول علاوه بر زیبایی باشد دارای ویژگی های دیگری مانند استحکام و یا طعم خوب باشد یک طرح گرافیکی نیز باید علاوه بر زیبا بودن دارای قواعد و اصولی که طرح را متناسب با هویت آن شرکت ساختار بندی میکند باشدچاپ مناسب و باکیفیت بخاطر حفظ کیفیت رنگ و دقت خطوط کمک میکند تا طرح گرافیکی (لوگو ، کاتالوگ و...) بیشترین اثر بخشی را در ذهن مخاطب خود بگذارد.

 خدمات طراحی گرافیکی و چاپ معماران برتر

معماران برتر با اعتقاد به تاثیر هنر طراحی گرافیک در زمینه تبلیغات پرداز افتخار دارد تا در این راستا نیاز همکاران را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برآورده کرده تا گام بلندی در جهت توسعه و بهتر دیده شدن همکاران و کارآفرینان بر دارد. از این رو فعالیت خود را در زمینه ی طراحی گرافیک و چاپ به صورت زیر طبقه بندی کرده است.

1) چاپ افست درزمینه چاپ کاتالوگ و بروشور ، سررسید و تقویم ، کتاب ، انواع لیبل ، پوستر ، انواع جعبه، کارتن های لمینیتی ، پاکت، کارتن و بسته بندی، اوراق اداری و ...

2) محاسبه قیمت کاغذ ومقوا، روکش سلفون، هزینه فیلم و زینک، هزینه چاپ ، انواع صحافی و کلیه هزینه های مرتبط با انواع پروژه های چاپی

3) چاپ هدایای تبلیغاتی از قبیل: خودکار و خودنویس، ساعت، ست تبلیغاتی، کیف چرمی، ساک های دستی و ...

4) چاپ انواع بنر ، فلکسی و های تبلیغاتی

تیراژ بالای چاپی و اجرای پروژه های بزرگ

 انجام هرگونه کارچاپ در 24 ساعت

 طراحی ، چاپ و ساخت انواع جعبه در اشکال مختلف و بروز دنیا با دستگاه های پیشرفته

 چاپ سررسید ویژه با ترام آرم کاتالوگ محصولات و خدمات شرکت

 طراحی و چاپ کاتالوگ ، کارت ویزیت ، بروشور ، فولدر، جعبه و لیبل

 چاپ تقویم ویژه دیواری و رومیزی